Oglądając film dowiesz się jak za pomocą VBA utworzyć spis treści wszystkich arkuszy znajdujących się w skoroszycie. W filmie omawiam dwie pętle FOR NEXT (licznikową) oraz FOR EACH NEXT (obiektową) za pomocą których możemy uzyskać identyczny rezultat w postaci spisu treści arkuszy. Dodatkowo poruszam temat dotyczący tworzenia spisu treści arkuszy, które będą przechowywane w skoroszycie makr osobistych czyli dostępne z poziomu każdego pliku Excela (nowej instancji Excela).
Lokalizacja gdzie znajduję się (należy wgrać) plik PERSONAL.xlsb czyli skoroszyt makr osobistych jest taka: C:\Users\……..\AppData\Roaming\Microsoft\Excel\XLSTART W miejscu kropek podajemy nazwę użytkownika. Zapraszam do oglądania 😀
Poniżej link do pobrania pliku, który został użyty w filmie:
TWORZENIE SPISU TREŚCI DLA ARKUSZY ZA POMOCĄ VBA. CZĘŚĆ 2 Oglądając ten film, który jest kontynuacją poprzedniej części zobaczysz jak sortować spis treści arkuszy oraz
TABELA PRZESTAWNA OPARTA NA WIELU SKOROSZYTACH. POWER QUERY POBIERANIE DANYCH Z FOLDERU. W tym filmie, zobaczysz w jaki sposób za pomocą Power Query wczytać do
TWORZENIE SPISU TREŚCI DLA ARKUSZY ZA POMOCĄ VBA Oglądając film dowiesz się jak za pomocą VBA utworzyć spis treści wszystkich arkuszy znajdujących się w skoroszycie.